×

Στην Aware marketing © πιστεύουμε ότι καμία επιχείρηση δεν πρέπει να στερηθεί τα ψηφιακά εργαλεία που βοηθούν στην ανάπτυξή της. Οι τρέχουσες προσφορές μας συνδυάζουν ποιότητα και οικονομία, και αποτελούν την έμπρακτη προσφορά μας στις ελληνικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να προχωρήσουν ψηφιακά μπροστά.

×

Στην Aware marketing © έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά στις επιλογές του πελάτη σας. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.

Αξιοπιστία ιστοσελίδας

Εγγραφείτε στα νέα μας

Εάν βρίσκετε το ιστολόγιό μας ενδιαφέρον, μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα μας τα νέα άρθρα κατευθείαν στο email σας. Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα και θα σας ειδοποιούμε όταν υπάρχει κάτι καινούριο για εσάς. Η πολιτική μας είναι προσαρμοσμένη στον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR και τα στοιχεία σας είναι απολύτως ασφαλή μαζί μας.

Δημοσίευση: 18 Αυγούστου 2023

Όπως συμβαίνει συνήθως σε όλους μας όταν λειτουργούμε ως φυσικοί καταναλωτές, αποφεύγουμε να αγοράζουμε προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις για τις οποίες δεν έχουμε προηγουμένως αποφασίσει ότι τις εμπιστευόμαστε. Στο διαδίκτυο, παρότι το ζήτημα της φυσικής επικοινωνίας παρακάμπτεται, τα πράγματα δεν είναι και πολύ διαφορετικά όσον αφορά το κριτήριο της αξιοπιστίας.

Για να αγοράσει λοιπόν κάποιος οτιδήποτε από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει πρώτα να σας εμπιστευτεί. Δεν είναι όμως εύκολο για οποιονδήποτε να αποδώσει εμπιστοσύνη σε έναν απρόσωπο δικτυακό χώρο.

Ενας καλοσχεδιασμένος ιστότοπος δείχνει πραγματικά ότι κάποιος έχει επενδύσει χρόνο και χρήματα για την επιχείρησή του, αλλά δυστυχώς αυτό είναι κάτι που το έχουν αντιληφθεί και οι scammers με αποτέλεσμα να βλέπουμε πολλά καλοσχεδιασμένα websites τα οποία όμως είναι αναξιόπιστα και αποσκοπούν πολύ συχνά στην εξαπάτηση του καταναλωτικού κοινού.

Για να θεωρηθεί η δική σας ιστοσελίδα αξιόπιστη, υπάρχουν αρκετά πράγματα τα οποία μπορείτε να κάνετε πέραν της αισθητικής και του καλού σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας.

Μιλήστε για εσάς

Είναι απαραίτητο για μία επιχείρηση να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο ώστε να οργανώσει τη δομή της και να μπορεί να την παρουσιάσει με απλό και εύπεπτο τρόπο στο κοινό της. Μιλήστε και γράψτε άρθρα για την επιχείρηση σας σαν να είναι μία μικρή οικογένεια.

Μπορείτε να βρείτε πολλές πηγές για ενδιαφέροντα κείμενα, μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες σας, το φυσικό σας κατάστημα και το προσωπικό σας. Ειδικότερα για επιχειρήσεις b2b που απευθύνονται στη βιομηχανία στο χονδρικό εμπόριο και στις υπηρεσίες, πρόσθετη αξία για τον επισκέπτη μπορεί να παρουσιάζει και η καταγραφή του ιστορικού της επιχείρησης η διαδρομή και τα στάδια εξέλιξης της. Για τις επιχειρήσεις αυτού του τύπου ένας νέος πελάτης αποτελεί συχνά την έναρξη μιας μόνιμης συνεργασίας με επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και σημαντικά κέρδη. Εάν εξακολουθείτε να προβληματίζεστε σχετικά με τη συγγραφή και τη δημιουργία αξίολογου περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας, οι υπηρεσίες κειμενογραφίας της Aware marketing © μπορούν να σας βοηθήσουν.

Κοινωνικά δικτυα

Δεν υπάρχει καλύτερος χώρος όπου μπορεί κάποιος να παρουσιάσει την φυσική του δραστηριότητα από τα κοινωνικά δίκτυα. Παραμένοντας ενεργοί στα social media δείχνετε στον κόσμο ότι "είμαστε εδώ, είμαστε πραγματικοί, ενεργοί, δραστήριοι και έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουμε". Δεν είναι απαραίτητο να έχετε χιλιάδες likes και followers για να θεωρηθείτε αξιόπιστοι, αρκεί να δείχνετε ένα πραγματικό και φιλικό πρόσωπο στα social media κάνοντας τις αναρτήσεις σας με συνέπεια και συνέχεια.

Ο χρόνος είναι ο καλύτερος σας σύμμαχος για την συμμετοχή σας στα κοινωνικά δίκτυα. Με τον καιρό θα διαπιστώσετε ότι από τη συμμετοχή σας σε αυτά μπορεί να μην προκύπτουν άμεσες πωλήσεις, αλλά το κύρος και η παρουσία της επιχείρησης σας αποκτά μία πρόσθετη αναγνωρισιμότητα πού βοηθά στην ενίσχυση της αξιοπιστίας σας.

Αξιολογήσεις

Επιτρέψτε στους πελάτες και τους επισκέπτες σας να βαθμολογήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Τα πέντε κίτρινα αστεράκια που συχνά βλέπουμε στις υπηρεσίες αξιολόγησης των επιχειρήσεων έχουν ιδιαίτερη αξία για το καταναλωτικό κοινό. Η συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες ανατρέχουν στις αξιολογήσεις αυτές αυξάνεται συνεχώς και είναι πολύ συχνά ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για την επιλογή της επιχείρησης από τον επισκέπτη.

Υπηρεσίες όπως το Trustpilot, ή το google business rating, δίνουν στον επισκέπτη μία ξεκάθαρη εικόνα της εμπειρίας του πελάτη και τον βοηθούν να επιλέξει σύμφωνα με κριτήρια και σχόλια άλλων πελατών που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες αυτές.

Φυσικά για να θέσετε την επιχείρηση σας στη διάθεση της κριτικής των πελατών, θα πρέπει και εσείς να έχετε επενδύσει αναλόγως σε ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση πελατών, ώστε να είστε βέβαιοι οτι οι κριτικές αυτές θα είναι θετικές, και οτι δεν θα προκύψει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πλήρη στοιχεία

Είναι απολύτως απαραίτητο για να θεωρηθεί ιστοσελίδα σας αξιόπιστη να παραθέσετε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας με το κοινό σας.

Προσθέτοντας μία πραγματική φυσική διεύθυνση και επαγγελματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς, δίνετε στους επισκέπτες σας την εικόνα μιας φυσικής και υπαρκτής επιχείρησης, η οποία δεν έχει σκοπό να εξαπατήσει κανέναν. Μία επιχείρηση με φυσική υπόσταση, στην οποία μπορεί κάποιος να ανατρέξει αν προκύψουν προβλήματα από τις αγορές που έκανε από αυτήν.

Αποφύγετε τη χρήση αριθμού κινητού τηλεφώνου, καθώς και απλές φόρμες επικοινωνίας χωρίς επιπλέον στοιχεία διεύθυνσης, αφού όλα αυτά παραπέμπουν σε μία επιχείρηση που ουσιαστικά λειτουργεί χωρίς φυσικό τρόπο και είναι δύσκολο για το κοινό να την εμπιστευτεί.

Αληθινές φωτογραφίες

Όπως οι περισσότερες ιστοσελίδες έτσι πιθανόν και οι δική σας περιλαμβάνει αρχεία τύπου media, φωτογραφίες εικόνες ή βίντεο σχετικές με τη δραστηριότητα σας. Δεν υπάρχει πιο αξιόπιστος τρόπος να ελέγξετε την γενική σας εικόνα, από το να αφήσετε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη σας. Αναρωτηθείτε λοιπόν τι ακριβώς θα ήθελε να δει ο πελάτης όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας;

Φυσικά ο επισκέπτης σας θέλει να δει εσάς. Ο χρήστης του διαδικτύου που βομβαρδίζεται καθημερινά από χιλιάδες εικόνες δεν εντυπωσιάζεται πλέον από γενικού τύπου φωτογραφίες και αρχεία media. Όταν ο πελάτης έρχεται σε σας θέλει να δει εσάς, την επιχείρηση σας, το πρόσωπο της και τις πραγματικές τις υποδομές.

Ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν γενικού τύπου φωτογραφίες κατεβασμένες από το ίντερνετ δεν εντυπωσιάζουν πλέον, όσο όμορφες και αν είναι. Πολλές φορές μάλιστα σε απαιτητικούς επισκέπτες μπορεί να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα, παρουσιάζοντας την εικόνα μίας ιστοσελίδας κατασκευασμένης πρόχειρα, μέσα από έτοιμα προκατασκευασμένα πρότυπα τύπου templates.

Αφιερώστε λοιπόν λίγο από το χρόνο σας για την επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο, τη λήψη πραγματικών αρχείων media για την επιχείρηση και τα προϊόντα σας. Ιδανικότερα χρησιμοποιήστε επαγγελματίες φωτογράφους και βίντεολήπτες για επαγγελματικό αποτέλεσμα ή χρησιμοποιήστε τους συνεργάτες της Aware marketing © για το σκοπό αυτό.

Ζωντανή συνομιλία

Υπηρεσία συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που παρατηρούμε σε πολλές ιστοσελίδες, είναι ένα πραγματικά ωφέλιμο πρόσθετο για τον επισκέπτη. Αφενός δίνεται η εικόνα ότι η επιχείρηση είναι πραγματικά ενεργή, και αφετέρου να λύσετε πραγματικές απορίες και ερωτήσεις του πελάτη εκείνη τη στιγμή, πράγμα το οποίο βοηθάει στο άμεσο κλείσιμο μιας πώλησης.

Η χρήση του Live chat όμως απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και συνέπεια, γιατί πολλές φορές μπορεί το αποτέλεσμα που θα προκύψει να είναι το ακριβώς αντίθετο. Ο χρόνος αναμονής για να ανταποκριθείτε στο ερώτημα του επισκέπτη σας δεν θα πρέπει να είναι πάνω από 1-2 λεπτά.

Εάν λοιπόν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας μία υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας με τους πελάτες σας, φροντίστε να έχετε οπωσδήποτε άμεση ανταπόκριση στα καλέσματα των επισκεπτών σας και αποφύγετε οπωσδήποτε τη χρήση των Chat bots που προσφέρουν αυτόματες προσχεδιασμένες απαντήσεις.

Υποστήριξη πελατών

Η συνέπεια και ο τρόπος με τον οποίον μία επιχείρηση εξυπηρετεί τους πελάτες της και τους υποστηρίζει και μετά την πώληση, ανήκει πλέον στη συνολική σφαίρα του συνολικού μάρκετινγκ και προώθησης και θα πρέπει να αποτελέσει κτμήμα της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Το φαινόμενο αυτό ενισχύθηκε ιδιαίτερα από την ύπαρξη των κοινωνικών δικτύων, τα οποία σήμερα έχουν την ισχύ να προωθήσουν μία επιχείρηση, να ενισχύσουν το brand awareness, ή αντίστοιχα να καταστείλουν τη δυναμική της επιχείρησης αυτής μέσω σχολίων και κριτικών στο διαδίκτυο.

Η αξιοπιστία μιας επιχείρησης στις μέρες μας περνά μέσα από τα φίλτρα των κοινωνικών δικτύων και της κριτικής των πελατών της μέσα από αυτά. Ιδιαίτερα στη χώρα μας οι μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης, δέχονται έντονη κριτική και σχολιασμό από το πελατολόγιο τους βασιζόμενοι στην υποστήριξη και την εξυπηρέτηση που δέχτηκαν οι πελάτες.

Εάν δική σας επιχείρηση έχει επενδύσει στην υποστήριξη των πελατών της και είναι ευνοημένη με θετικά σχόλια, φροντίστε να παρουσιάσετε μία εικόνα των σχολίων αυτών μέσα στην ιστοσελίδα σας, με στόχο να ενημερώσετε τον επισκέπτη σας για την θετική αυτή η εικόνα που παρουσιάζει η επιχείρηση σας στην αγορά.

Ιδανικότερα για τις περιπτώσεις στις οποίες η φύση της επιχείρησης σας απαιτεί συχνή υποστήριξη άλλων επιχειρήσεων b2b, η πιο σύγχρονη τάση στην εξυπηρέτηση πελατών είναι ο ορισμός ενός φυσικού προσώπου ως μόνιμος σύνδεσμος του πελάτη με την επιχείρηση.

Σκεφτείτε λοιπόν πόσο ικανοποιητικό είναι όταν ο πελάτης σας μετά την εγγραφή του στις υπηρεσίες σας λαμβάνει ένα email με το κείμενο "Είμαι ο Νίκος Χ και από σήμερα είμαι ο μόνιμος σύνδεσμος τεχνικής υποστήριξης αποκλειστικά για εσάς. Το τηλέφωνό μου είναι Υ και μπορείτε να με καλέσετε για ότι χρειαστείτε".

Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι στις μέρες μας η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο όχι μόνο της αξιοπιστίας αλλά και της ίδιας της ύπαρξης των επιχειρήσεων, ειδικά για όσες από αυτές δραστηριοποιούνται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.


Η ειδική αναφορά που κάναμε σήμερα στην αξιοπιστία των ιστοσελίδων επιχειρήσεων αποσκοπεί στην βελτίωση της κατάστασης που παρατηρούμε στην αγορά σήμερα.

Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις και ειδικότερα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, που πιστεύουν ότι απλώς με την κατασκευή μιας ιστοσελίδας θα καταφέρουν να μπουν στην αγορά και να αυξήσουν την κερδοφορία τους με νέες πωλήσεις, αλλά συχνά απογοητεύονται γιατί το αποτέλεσμα αυτό δεν έρχεται ποτέ.

Ο χρήστης του διαδικτύου δηλαδή ο πιθανός πελάτης σας είναι πάντοτε υποψιασμένος και διστακτικός. Η ενίσχυση της αξιοπιστίας μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης είναι ένα από τα σημαντικότερα όπλα που έχετε στη διάθεσή σας προκειμένου να κερδίσετε την επικοινωνία με τον πελάτη σας. Ξεκινήστε λοιπόν από σήμερα την βελτίωση της ιστοσελίδας σας με σκοπό να γίνει όσο πιό φιλική και αξιόπιστη στα μάτια του πελάτη σας, και όχι μόνο σύμφωνα με ότι αρέσει σε εσάς αισθητικά.

Οι συμβουλές και το περιεχόμενο των άρθρων του παρόντος ιστολογίου παρέχονται δωρεάν από την Aware marketing ©. Για τη συγγραφή και την επιμέλεια των άθρων αυτών δε χρησιμοποιήθηκε κανένας μηχανισμός τεχνητής νοημοσύνης AI. Εάν βρήκατε κάποια από τα παραπάνω στοιχεία χρήσιμα και χρειάζεστε βοήθεια για να τα εφαρμόσετε στη δική σας ιστοσελίδα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε να συνομιλήσουμε μαζί σας!

Ας ξεκινησουμε

Έχουμε πολλές και δημιουργικές ιδέες.
Ας τις κάνουμε πράξη μαζί!

hello@aware.gr

Ελ. Βενιζέλου 3
54624, Θεσσαλονίκη

Τηλ: +30 2312 315 448