Με τον όρο προβολή χαρακτηρίζουμε οποιοδήποτε αντικείμενο δημιουργεί τάση εμφάνισης μέσα σε μία ιστοσελίδα. Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι για τους οποίους εμείς στην Aware κρίνουμε ότι είναι απαραίτητη η χρήση στοιχείων προβολής ιδιαίτερα σε ιστοσελίδες παρουσίασης επιχειρήσεων με αρκετό περιεχόμενο. Είναι σαφές ότι ελάχιστοι επισκέπτες θα καταναλώσουν το χρόνο τους σε μία ιστοσελίδα διαβάζοντας και προσπαθώντας να αντιληφθούν ένα μακροσκελές περιεχόμενο. Για το λόγο αυτό, άμεσος στόχος μας είναι η χρήση προβολής στην αρχική σελίδα με σκοπό να δώσουμε στον επισκέπτη να αντιληφθεί το αντικείμενο της ιστοσελίδας που επισκέφθηκε εντός ελάχιστων δευτερολέπτων. Έτσι, αφού ο επισκέπτης έχει βεβαιωθεί ότι βρίσκεται σε χώρο του ενδιαφέροντός του, μπορεί να οδηγηθεί έμμεσα μέσω του περιεχομένου της ιστοσελίδας και σε μία δεύτερη προβολή.
Η δεύτερη προβολή είναι αυτή πού στην πράξη ελκύει το βλέμμα του επισκέπτη και έμμεσα του ζητά να κάνει μία ενέργεια. Συνήθως η ενέργεια αυτή έχει να κάνει με τη συμπλήρωση μίας φόρμας επικοινωνίας, ή την αγορά ενός προϊόντος, ώστε το ηλεκτρονικό ενδιαφέρον του επισκέπτη να μετουσιωθεί σε ενέργεια ή επικοινωνία, η οποία με τη σειρά της θα οδηγήσει στο ζητούμενο που είναι η άμεση και φυσική επαφή με τον πελάτη, στις περισσότερες περιπτώσεις με ένα τηλεφώνημα ή ακόμη και η παράδοση ενός προϊόντος στην πόρτα του.
Οι λεγόμενες προβολές δεν έχουν συγκεκριμένη μορφή από τεχνικής άποψης. Για παράδειγμα μία φωτογραφία θα μπορούσε να είναι προβολή εάν τοποθετηθεί στην κατάλληλη θέση με το κατάλληλο μέγεθος, χρώμα και τίτλο. Αντίστοιχα, τον ίδιο ρόλο θα μπορούσαν να παίξουν ένα γραφικό στοιχείο, ένα διαφημιστικό Banner, ένας τονισμένος σύνδεσμος ή Button link, κτλ. Στο χώρο μας χρησιμοποιούμε τις απαραίτητες αυτές προβολές σύμφωνα με την εμπειρία μας και με σκοπό την αποδοτικότητα της ιστοσελίδας σας. Είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο μία κατά τα λοιπά εξαιρετική ιστοσελίδα να μη διαθέτει προβολές, συνήθως διότι ο σχεδιαστής της ιστοσελίδας επικεντρώνεται στον προγραμματισμό και στο περιεχόμενο αυτό καθ' αυτό χωρίς να λαμβάνει υπόψη του την πλέον απαραίτητη διάσταση του marketing και της προώθησης της ίδιας της ιστοσελίδας προς όφελος του πελάτη του.
Η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης οφείλει πάντα να αναβαθμίζεται, ώστε να βελτιώνει την ίδια την απόδοσή της. Είτε μέσω προσθήκης νέων στοιχείων, είτε μέσω διαμόρφωσης των ήδη υπαρχόντων, είναι απαραίτητο να συγκλίνουμε το μάρκετινγκ με την αποτελεσματικότητα. Στην Aware marketing έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.
Ζητηστε μας μια προσφορα