Είναι αρκετοί οι επαγγελματίες που ισχυρίζονται ότι η ταυτότητα δεν αλλάζει. Τα γεγονότα όμως και οι τάσεις της σημερινής αγοράς δε συγκλίνουν με την άποψη αυτή. Η ταυτότητα μίας επιχείρησης, οι μέθοδοι και η κουλτούρα της, ο σχεδιασμός και το μήνυμα που εκπέμπει, ακόμη και τα ίδια τα προϊόντα οφείλουν να ακολουθούν την αγορά και τις ανάγκες της. Το ίδιο το καταναλωτικό κοινό αλλάζει, μέσα στο οποίο πιθανότατα ανήκουν και οι πελάτες σας. Ως εκ τούτου, η επαγγελματική ταυτότητα μίας επιχείρησης είναι απαραίτητο να αναβαθμίζεται ώστε να μπορεί να ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς, και αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη κατά την ανάλυση της στρατηγικής σας.
Τι θα θέλατε να σκέφτεται ένας υποψήφιος πελάτης σας, όταν έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με την επωνυμία της επιχείρησή σας; Τι συνειρμούς δημιουργεί το λογότυπό σας στον πελάτη; Ποια μηνύματα στέλνει η εικόνα αυτή; Είναι συμβατή με το κοινό στο οποίο κυρίως απευθύνεστε; Αυτή η ιδέα που επιθυμείτε να δώσετε στο κοινό σας με λίγες μόνο απεικονίσεις, είναι η ταυτότητά σας. Δε μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι εύκολο να μεταφέρεις μία ιδέα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, χρησιμοποιώντας μόνο μερικές εικόνες - ένα λογότυπο ή ένα μότο. Είναι όμως η δουλειά του μάρκετινγκ να μετατρέψει την εικόνα αυτή σε περιεκτικό μήνυμα, και το μήνυμα αυτό σε συναίσθημα για τον πελάτη σας.
Η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης οφείλει πάντα να αναβαθμίζεται, ώστε να βελτιώνει την ίδια την απόδοσή της. Είτε μέσω προσθήκης νέων στοιχείων, είτε μέσω διαμόρφωσης των ήδη υπαρχόντων, είναι απαραίτητο να συγκλίνουμε το μάρκετινγκ με την αποτελεσματικότητα. Στην Aware marketing έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.
Ζητηστε μας μια προσφορα