Παρόλο που το email marketing είναι ένας κλάδος του γενικότερου ψηφιακού μάρκετινγκ, πιστεύουμε ότι πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά για δύο σημαντικούς λόγους. Πρώτον, διότι είναι από τις παλαιότερες και πιο αποδοτικές μεθόδους προώθησης, εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά από ανθρώπους με γνώση στο χώρο. Δεύτερον, διότι για να χρησιμοποιηθεί δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη της δικής σας ιστοσελίδας, και ως εκ τούτου μπορεί να αξιοποιηθεί ανεξάρτητα από άλλου είδους προωθητικές ενέργειες ή διαφημιστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο.
Η αποτελεσματικότητα του email marketing είναι αδιαμφισβήτητη, εφόσον γνωρίζουμε ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση αποτελεί το βασικό στοιχείο της ψηφιακής παρουσίας οποιουδήποτε. Ωστόσο, οι σύγχρονοι κανονισμοί ορίζουν ότι η συγκεκριμένη μέθοδος θα πρέπει να χρησιμοποιείται με εσωτερική οργάνωση και συνέπεια. Έτσι, είτε αφορά μαζικές αποστολές emails - τα λεγόμενα Newsletters - είτε εξελικτικές καμπάνιες διαρκείας ηλεκτρονικών μηνυμάτων, οφείλουμε να συνδέσουμε την αποτελεσματικότητα με την συνέπεια και να αναδείξουμε τη χρησιμότητα της υπηρεσίας, χωρίς να κουράζουμε ή να ενοχλούμε τους παραλήπτες της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μας.
Οι μαζικές αποστολές emails μπορούν να αυτοματοποιηθούν χρονικά, ενώ ταυτόχρονα μας παρέχεται και η δυνατότητα προσωποποίησης των μηνυμάτων, γεγονός που αυξάνει την αποτελεσματικότητα τους. Έτσι έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε προσχεδιασμένες καμπάνιες οι οποίες θα τρέχουν ανάλογα με τη δραστηριότητα του παραλήπτη. Αν διαχωρίσουμε τον τρόπο που λειτουργεί το email marketing σε δύο βασικές κατηγορίες, θα προκύψουν τα λεγόμενα transactional emails τα οποία αφορούν μεμονωμένες αυτοματοποιημένες αποστολές, και τα marketing emails που είναι οι μαζικές αποστολές μηνυμάτων τύπου newsletter.
Οι καμπάνιες ηλεκτρονικών μηνυμάτων απαιτούν πραγματικά ιδιαίτερη τεχνογνωσία ώστε να θεωρηθούν επιτυχημένες, και είναι πολλές οι κρυφές τεχνικές λεπτομέρειες που μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις καμπάνιες μας. Ο σχεδιασμός και το περιεχόμενο του μηνύματος είναι πολύ σημαντικά ώστε το μήνυμα να μη χαρακτηριστεί ως ανεπιθύμητο (Spam), ενώ εξίσου σημαντικό ρόλο παίζουν και οι ρυθμίσεις του διακομιστή που θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή. Επικοινωνήστε μαζί μας για να αξιοποιήσετε την οικονομική και αποτελεσματική μέθοδο του email marketing για την επιχείρησή σας.
Η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης οφείλει πάντα να αναβαθμίζεται, ώστε να βελτιώνει την ίδια την απόδοσή της. Είτε μέσω προσθήκης νέων στοιχείων, είτε μέσω διαμόρφωσης των ήδη υπαρχόντων, είναι απαραίτητο να συγκλίνουμε το μάρκετινγκ με την αποτελεσματικότητα. Στην Aware marketing έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.
Ζητηστε μας μια προσφορα