Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να γίνουν στη φάση του σχεδιασμού και πριν ακόμη ξεκινήσει οποιοδήποτε marketing project, είναι η έρευνα αγοράς σχετικά με τον ανταγωνισμό στο χώρο σας και του target group των πελατών σας. Είναι πιθανόν για όσους δραστηριοποιούνται τοπικά επαγγελματικά κάτι τέτοιο να έχει γίνει ήδη, οπότε στόχος μας είναι να συλλέξουμε αυτά τα δεδομένα, να τα επεξεργαστούμε και να καταλήξουμε σε ένα πλάνο το οποίο θα υπερβαίνει όσο το δυνατόν τον ανταγωνισμό τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε περιεχόμενο. Η διαδικασία έρευνας αγοράς είναι συνήθως χρονοβόρα και αρκετά επίπονη, ιδιαιτέρως για επιχειρήσεις οι οποίες απευθύνονται και στην αγορά του εξωτερικού, οπότε θα πρέπει η έρευνα να είναι πολύ πιο διευρυμένη.
Η έρευνα αγοράς έχει δύο κύριους στόχους:
• 1oς Στόχος είναι η καταγραφή και η μελέτη του ανταγωνισμού, των προϊόντων του, των μεθόδων που χρησιμοποιεί, καθώς και του μεριδίου αγοράς που κατέχει. Στη συνέχεια πραγματοποιείται διασταύρωση των συμπερασμάτων με τα συγκεκριμένα επιχειρηματικά δεδομένα, ώστε να καταγραφούν τα κύρια σημεία στα οποία οφείλουμε να δώσουμε βαρύτητα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (key features) που μπορούν να σας ωθήσουν, ενώ ταυτόχρονα μελετώνται και οι ελλείψεις ή οι αδυναμίες που παρουσιάζονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Γιά όσους έχουν ακούσει τον όρο SWOT analysis πολλά από τα παραπάνω μπορεί να ακούγονται οικεία.
• 2oς Στόχος της έρευνας αγοράς είναι η ανάλυση του καταναλωτικού κοινού ή target group στο οποίο απευθύνεται το προϊόν ή η υπηρεσία σας, και έχει ως σκοπό την καταγραφή των αναγκών, των χαρακτηριστικών και των συνηθειών του. Έτσι θα μπορέσετε να προσαρμόσετε το προϊόν ή να τονίσετε κάποια από τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του σύμφωνα με τις ανάγκες αυτές. Η γνώση που πηγάζει μέσα από την έρευνα αγοράς είναι πολύτιμη, όχι μόνο επειδή συνεισφέρει στη δρομολόγηση μία επιχείρησης, αλλά και γιατί ταυτόχρονα τη βοηθά να αποβάλλει το άγχος του ανταγωνισμού, να ανακτήσει ηθικό και να επικεντρωθεί στο ουσιαστικό της έργο.
Η έρευνα αγοράς είναι επίσης συνυφασμένη με τη βασική στρατηγική μάρκετινγκ στο συνολικό project, και για το λόγο αυτό προτείνεται να διατηρείτε έναν σταθερό συνεργάτη για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Στην Aware marketing © έχουμε τη δυνατότητα να αναλάβουμε στρατηγική και έρευνα αγοράς για επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους που εδρεύουν είτε στην Ελλάδα είτε στο Ηνωμένο Βασίλειο και να ολοκληρώσουμε την εργασία αυτή για λογαριασμό σας, ώστε να στοχεύσουμε στα δικά σας μοναδικά χαρακτηριστικά και να εξασφαλίσουμε την αποτελεσματικότερη παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης οφείλει πάντα να αναβαθμίζεται, ώστε να βελτιώνει την ίδια την απόδοσή της. Είτε μέσω προσθήκης νέων στοιχείων, είτε μέσω διαμόρφωσης των ήδη υπαρχόντων, είναι απαραίτητο να συγκλίνουμε το μάρκετινγκ με την αποτελεσματικότητα. Στην Aware marketing έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.
Ζητηστε μας μια προσφορα