Στο χώρο αυτό θα φιλοξενούμε σε τακτική βάση διάφορα ενδιαφέροντα άρθρα και πληροφορίες από το χώρο της διαδικτυακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορείτε να εγγραφείτε στα νέα μας, ώστε να λαμβάνετε όλα τα νέα μας άρθρα κατευθείαν στο email σας, ή να συνδεθείτε μαζί μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, εάν ενδιαφέρεστε ιδιαιτέρως για κάποιο συγκεκριμένο τεχνολογικό ζήτημα ή έχετε μία ιδέα που θέλετε να αναλύσουμε, μη διστάσετε να μας ζητήσετε να ασχοληθούμε με την συγγραφή ενός νέου άρθρου επ΄ αυτού, αρκεί να μας στείλετε τις σχετικές πληροφορίες, τους προβληματισμούς σας ή τις προτάσεις σας.
Δημοσίευση: 18 Αυγούστου 2023
Όπως συμβαίνει συνήθως σε όλους μας όταν λειτουργούμε ως φυσικοί καταναλωτές, αποφεύγουμε να αγοράζουμε προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις για τις οποίες δεν έχουμε προηγουμένως αποφασίσει ότι τις εμπιστευόμαστε. Στο διαδίκτυο, παρότι το ζήτημα της φυσικής επικοινωνίας παρακάμπτεται, τα πράγματα δεν είναι και πολύ διαφορετικά όσον αφορά το κριτήριο της αξιοπιστίας.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 24 Μαίου 2023
Το CMS ή αλλιώς content management system στα ελληνικά μεταφράζεται ως σύστημα διαχείρισης περιεχομένου. Ένα cms για ιστοσελίδα, είναι ουσιαστικά μία εφαρμογή η οποία τρέχει πίσω από την ιστοσελίδα σας και σας επιτρέπει να διαχειριστείτε το περιεχόμενό της. Με τον τρόπο αυτό οι περισσότερες αλλαγές, προσθήκες κειμένων, φωτογραφιών, νέων άρθρων κτλ. γίνονται εύκολα και γρήγορα από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 10 Φεβρουαρίου 2023
Όπως είναι γνωστό, οι ήδη υπάρχοντες ευχαριστημένοι πελάτες είναι η καλύτερη πηγή κερδοφορίας και διαφήμισης για μία επιχείρηση. Πρώτον γιατί υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν επανηλειμένες αγορές από εσάς, και δεύτερον γιατί μπορούν να προτείνουν την επιχείρηση σας σε νέους υποψήφιους πελάτες.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 4 Ιανουαρίου 2023
Η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα των πρώτων σελίδων της google είναι πλέον το ζητούμενο για κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας. Ακολούθως, απαντούμε στο ερώτημα πού δεχόμαστε συχνά από πολλές επιχειρήσεις: "γιατί δεν εμφανίζεται η ιστοσελίδα μου στην πρώτη σελίδα της google;" και εξετάσουμε κάποιους τρόπους αλλά και μερικούς σημαντικούς παράγοντες που πρέπει η αγορά να διορθώσει, προκειμένου η συνεργασία πελάτη και πωλητή να παράγει ποιοτικό αποτέλεσμα.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 12 Ιουλίου 2022
Την ώρα που τα social media έχουν κατακλύσει τον κόσμο και σηματοδοτούν τη νέα τάση επικοινωνιακής προσέγγισης, οι περισσότερες επιχειρήσεις δηλώνουν έτοιμες να ακολουθήσουν το γενικότερο παράδειγμα και έχουν ήδη δημιουργήσει τα αντίστοιχα προφίλ στις αγαπημένες τους πλατφόρμες.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 6 Δεκεμβρίου 2021
Αφορμή για το σημερινό άρθρο στάθηκε η τυχαία εμφάνιση μιας πληρωμένης καταχώρησης στο γνωστό δίκτυο Linkedin. Το συγκεκριμένο είναι απλώς ένα παράδειγμα ανάμεσα στις πολλές παρόμοιες λανθασμένες διαφημιστικές κινήσεις που έχουμε παρατηρήσει κατά καιρούς να εμφανίζονται στα Social media και στο Digital marketing γενικότερα. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτό ως παράδειγμα για να επισημάνουμε τα σημαντικά σφάλματα που γίνονται στο χώρο και από άλλες επιχειρήσεις οι οποίες προχωρούν σε διαφήμιση στο ίντερνετ.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 9 Νοεμβρίου 2021
Λίγο πριν το millenium 2000 και την έλευση της νέας χιλιετίας, έκαναν την εμφάνισή τους τα πρώτα φαινόμενα του σύγχρονου ή μοντέρνου μάρκετινγκ και μεθόδων προώθησης. Οι διεθνείς οικονομικές ανακατατάξεις, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, η παρουσία νέων μέσων επικοινωνίας, τα κοινωνικά δίκτυα, οι γεωπολιτικές εξελίξεις, είναι μόνο μερικοί από τους παράγοντες οι οποίοι επηρέασαν το καταναλωτικό κοινό και οδήγησαν στη μεταστροφή της αγοραστικής αλλά και κοινωνικής συμπεριφοράς του.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 22 Σεπτεμβρίου 2021
Η βελτίωση απόδοσης ή αλλιώς SEO ιστοσελίδας, είναι ένα ζήτημα που απασχoλεί ιδιαίτερα τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και κατ' επέκταση φυσικά τις πωλήσεις τους. Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ ουσιώδες ζήτημα, που αφορά και επηρεάζει το σύνολο της επένδυσης που έχει πραγματοποιηθεί για την ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης. Δεν είναι λοιπόν παράλογο να προκύπτουν κατά καιρούς πολλές συζητήσεις ή ακόμη και διαφωνίες σχετικά με τον τρόπο που η βελτίωση SEO μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να κοστολογηθεί.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 16 Ιουνίου 2021
Σε προηγούμενο άρθρο μας αναφερθήκαμε αναλυτικά στην βελτιστοποίηση SEO ιστοσελίδας. Σήμερα θα αναφερθούμε στη δεύτερη σημαντικότερη μέθοδο προώθησης ιστοσελίδων, το SEM (Search Engine Marketing) ή αλλιώς PPC ή απλώς διαφήμιση στο ίντερνετ. Ταυτόχρονα θα επιχειρήσουμε να κάνουμε μία σύγκριση αυτών των δύο μεθόδων προώθηση ιστοσελίδων και να αναφέρουμε θετικά και τα αρνητικά της κάθε περίπτωσης. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, πρόκειται για το σύνολο των ενεργειών και των μεθόδων που μπορούμε να ακολουθήσουμε ή να εφαρμόσουμε ώστε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας εργαλεία marketing.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 02 Οκτωβρίου 2020
Πρόκεται για ένα ζήτημα που απασχολεί όλο και περισσότερο τους ιδιοκτήτες αλλά και τους κατασκευαστές ιστοσελίδων. Τις τελευταίες δεκαετίες, με την κατακόρυφη αύξηση του αριθμού των ιστοσελίδων είναι σαφές ότι ο ανταγωνισμός εντάθηκε. Η δυνατότητα εμφάνισης λοιπόν των ιστοσελίδων στις αναζητήσεις αποτελεί πλέον το ζητούμενο, σε αντίθεση με το παρελθόν όπου η ύπαρξη και μόνο της ιστοσελίδας θεωρούνταν αρκετή. Στις μέρες μας η ιστοσελίδα σας - όσο ενημερωμένη ή καλοσχεδιασμένη κι αν είναι - πιθανότατα δεν θα εμφανιστεί ποτέ στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης εάν δεν κάνετε κάποιες επιπλέον ενέργειες.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 07 Ιουνίου 2020
Γνωρίζουμε ότι παρόλο που ο ιατρικός κλάδος αποτελείται από επιστήμονες οι οποίοι έχουν κατά κανόνα εξοικείωση με τα ηλεκτρονικά μέσα και το internet, ελάχιστοι από αυτούς διαθέτουν τη δική τους ιστοσελίδα. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι γιατροί αναγνωρίζουν τα οφέλη της ύπαρξης μίας ιστοσελίδας, αλλά πιθανότατα η έλλειψη χρόνου δεν τους επιτρέπει να προχωρήσουν στη διαδικασία αυτή. Παρόλα αυτά, το ζήτημα είναι αντίστροφο - διότι η ιστοσελίδα, ανάμεσα στα άλλα οφέλη θα σας επιστρέψει πολλαπλάσια το χρόνο αυτό.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 18 Μαρτίου 2020
Η εποχή που η ιστοσελίδα μας αποτελούσε απλώς ένα στατικό κείμενο παρουσίασης της επιχείρησής μας έχει παρέλθει. Πλέον έχουμε τη δυνατότητα να μετατρέψουμε τη σελίδα μας σε ένα σημαντικό εργαλείο πωλήσεων, εφαρμόζοντας διαφημιστικές καμπάνιες, προσφορές, ενσωματώνοντας παρουσιάσεις προϊόντων, βίντεο και βελτιώνοντας την οργάνωση της επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Παρόλα αυτά πολλοί επαγγελματίες εξακολουθούν να αγνοούν τις νέες αυτές δυνατότητες. Έτσι, παρότι κάποτε πλήρωσαν ένα αξιοσέβαστο ποσό για τη δημιουργία της σελίδας τους την έχουν πλέον παροπλίσει, περιμένοντας ίσως κάποιες επισκέψεις οι οποίες - αν δεν εργαστούμε για να τις προσελκύσουμε - δύσκολα έρχονται.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 11 Νοεμβρίου 2019
Είναι συχνές οι ερωτήσεις πολλών πελατών μας που αφορούν τη συμμετοχή τους σε διεθνείς εκθέσεις που πραγματοποιούνται παγκοσμίως. Το κυρίαρχο δίλημμα αφορά στην αναλογία κόστους/απόδοσης, δεδομένου ότι το κόστος συμμετοχής σε κάποια από τις εκθέσεις του εξωτερικού βαρύνει μία επιχείρηση με αρκετά σημαντικό πρόσθετο κόστος. Ειδικότερα για τις Ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εξαγωγών, η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις αποτελεί μονόδρομο. Ή... μήπως όχι;
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 29 Αυγούστου 2019
Εάν τυχαίνει να "σερφάρετε" από κάποια φορητή συσκευή (Smartphone ή Tablet), θα έχετε ίσως παρατηρήσει διαφορετικές συμπεριφορές στις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε. Πολλές από αυτές τις ιστοσελίδες δεν εμφανίζονται ολόκληρες στην οθόνη και σας αναγκάζουν να "σκρολάρετε" δεξιά και αριστερά προκειμένου να δείτε όλο το περιεχόμενο ή να "ζουμάρετε" για να μεγαλώσουν τα κείμενα και να καταφέρετε να τα διαβάσετε. Οι ιστοσελίδες αυτές δεν είναι προσαρμοστικές και προσφέρουν μία πραγματικά ενοχλητική εμπειρία στους επισκέπτες τους. Ως αποτέλεσμα, ελάχιστοι επισκέπτες παραμένουν στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα πάνω από μερικά δευτερόλεπτα.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 14 Μαρτίου 2019
Στο σημερινό μας άρθρο θα ασχοληθούμε με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, την οργάνωση και τον καθορισμό των απαιτήσεών τους ώστε να έχουμε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαφέρει και πολύ από ένα κατάστημα με φυσική παρουσία. Όσοι έχουν ήδη ένα δικό τους eshop πιθανότατα αυτό θα το γνωρίζουν ήδη, ενώ για όσους σχεδιάζουν να αποκτήσουν ένα θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους κάποιες από τις παραμέτρους που θα αναφέρουμε παρακάτω. Στόχος μας δεν είναι φυσικά να αποτρέψουμε κάποιον από την επιθυμία του να αποκτήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά να οδηγήσουμε την ανάγκη αυτή σε ρεαλιστική σκέψη όσον αφορά την πρακτική εφαρμογή της.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 22 Ιανουαρίου 2019
Η γνώση της τεχνολογίας και των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται προκειμένου να κατασκευαστεί μια ιστοσελίδα, μπορεί να αποτελέσει έναν χρήσιμο οδηγό όσον αφορά στη λειτουργικότητα και τις δυνατότητές της. Γνωρίζοντας τις ανάγκες μας θα βοηθηθούμε να επιλέξουμε την κατάλληλη τεχνολογία για τη χρήση που επιθυμούμε, αποφεύγοντας έτσι περιττό χρόνο, κόπο αλλά και έξοδα. Χωρίς να μπούμε σε κουραστικές τεχνικές λεπτομέρειες, θα επιχειρήσουμε μία συνοπτική παρουσίαση της βασικής διαδικασίας κατατάσσοντας τις ιστοσελίδες σε τέσσερις βασικές κατηγορίες.
Δειτε ολοκληρο το αρθροΔημοσίευση: 2 Οκτωβρίου 2018
Στο διαδίκτυο, η πραγματική αξία της Ανάλυσης των αποτελεσμάτων της διαφήμισής μας αποκτά μία ξεχωριστή και πολύ σημαντική διάσταση. Αυτό ισχύει για πολλούς λόγους, ο κυριότερος των οποίων έχει να κάνει με την απόδοση της επένδυσής μας σε σχέση με το κόστος της. Είναι πράγματι αξιοσημείωτες οι δυνατότητες και τα εργαλεία που έχουμε πλέον στα χέρια μας. Ένα από τα εργαλεία αυτά που ονομάζεται Ανάλυση θα εξετάσουμε σήμερα.
Δειτε ολοκληρο το αρθρο