×

Στην Aware marketing © έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά στις επιλογές του πελάτη σας. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.

Κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή eshop Προβολές CTA Πρότυπα templates Αρχεία media Εφαρμογές mobile Παρουσιάσεις Εκτυπώσεις Πολυμέσα Σχεδιασμός Κατάλογοι Φωτογραφικές σειρές Στρατηγική Ταυτότητα επιχείρησης Ψηφιακό marketing Κοινωνικά δίκτυα Email marketing Έρευνα αγοράς Βελτιστοποίηση SEO Διαφήμιση στο internet Συγγραφή περιεχομένου Υποστήριξη ΙΤ Φιλοξενία ιστοσελίδων Προγραμματισμός Προσαρμογές Διακομιστές servers Εμπορικά προγράμματα

Προώθηση

Μάρκετινγκ και ανάπτυξη πωλήσεων

Η αναγκαιοτητα της μεθοδου

Μη περιμένετε να πετύχετε πολλά χωρίς συγκεκριμένη μέθοδο. Το μάρκετινγκ δεν είναι φαντασία, είναι μία σωστά εφαρμοσμένη συνταγή.

Όπως όλες οι υπηρεσίες, έτσι και στο μάρκετινγκ οι περισσότερες από τις μεθόδους που αναφέρουμε απαιτούν χρόνο, στόχευση και χρήση σύγχρονης τεχνολογίας. Δεν μπορείτε να επιτύχετε πολλά εάν για παράδειγμα διαθέτετε μία ιστοσελίδα παλαιάς τεχνολογίας και δεν είστε διατεθειμένοι να την αναβαθμίσετε, ή δεν αντιλαμβάνεστε την αναγκαιότητα αυτή. Γι αυτό, είναι απαραίτητο να εμπιστευτείτε τους ειδικούς και να τους επιτρέψετε να αναπτύξουν τις μεθόδους τους. Η συνταγή είναι δοκιμασμένη και αποτελεσματική.

... Υπηρεσιες
στρατηγική

Στρατηγική

Στην εξαιρετικά απίθανη περίπτωση όπου το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι κάτι το μοναδικό, ή έχετε ελάχιστο ή καθόλου ανταγωνισμό στο διαδίκτυο, τα πράγματα είναι αρκετά εύκολα. Σε αντίθετη περίπτωση, η αγορά έχει να διαχειριστεί έναν τεράστιο όγκο επιχειρήσεων, των οποίων τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες είναι παρόμοιες με τις δικές σας. Εάν λοιπόν αναμένετε οικονομικό ή άλλου είδους εμπορικό όφελος, θα πρέπει ως πρώτο και πλέον απαραίτητο βήμα να καθοριστεί η στρατηγική σας η οποία θα είναι βασισμένη στους δικούς σας προσαρμοσμένους επιχειρηματικούς παράγοντες και θα συνδυάζεται με την έρευνα αγοράς και τον ανταγωνισμό σας.

Περισσοτερα για τη στρατηγικη

Ταυτότητα επιχείρησης

Είναι αρκετοί οι επαγγελματίες που ισχυρίζονται ότι η ταυτότητα δεν αλλάζει. Τα γεγονότα όμως και οι τάσεις της σημερινής αγοράς δε συγκλίνουν με την άποψη αυτή. Η ταυτότητα μίας επιχείρησης, οι μέθοδοι και η κουλτούρα της, ο σχεδιασμός και το μήνυμα που εκπέμπει, ακόμη και τα ίδια τα προϊόντα οφείλουν να ακολουθούν την αγορά και τις ανάγκες της. Το ίδιο το καταναλωτικό κοινό αλλάζει, μέσα στο οποίο πιθανότατα ανήκουν και οι πελάτες σας. Ως εκ τούτου, η επαγγελματική ταυτότητα μίας επιχείρησης είναι απαραίτητο να αναβαθμίζεται ώστε να μπορεί να ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς, και αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη κατά την ανάλυση της στρατηγικής σας.

Περισσοτερα για την ταυτοτητα επιχειρησης
ταυτότητα-επιχείρησης
ψηφιακό-marketing

Ψηφιακό μάρκετινγκ

Είτε είστε ήδη ιδιοκτήτης μιας ιστοσελίδας, είτε σκοπεύετε να αποκτήσετε μία σύντομα, θα πρέπει να γνωρίζετε κάποιες βασικές αρχές σχετικά με την προώθησή της. Όπως ακριβώς μία οποιαδήποτε επιχείρηση προσπαθεί να προβληθεί χρησιμοποιώντας τα συμβατικά μέσα (τηλεοπτική διαφήμιση, ραδιόφωνο, έντυπα κτλ.), έτσι και στο χώρο του διαδικτύου υπάρχουν αντίστοιχοι τρόποι προώθησης της επιχείρησής σας, οι οποίοι στο σύνολό τους συνοψίζονται στην ορολογία Ψηφιακό marketing. Βασικός πυλώνας του μάρκετινγκ αυτού είναι η ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας, δηλαδή η ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και η online παρουσία της επιχείρησής σας γενικότερα.

Περισσοτερα για το ψηφιακο marketing

Κοινωνικά δίκτυα

Ένας από τους πλέον χρήσιμους και αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας, είναι η δημιουργία λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης και η σύνδεσή τους με την ιστοσελίδα σας. Για πολλούς από εμάς, τα λεγόμενα Social Media αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινής μας ζωής και είναι αρκετά εύκολο να τα χρησιμοποιήσουμε για το σκοπό αυτό. Ειδικότερα για συγκεκριμένες επιχειρηματικές δραστηριότητες που απευθύνονται σε ηλικιακές ομάδες - συχνούς χρήστες των κοινωνικών δικτύων, η χρήση τους μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά σημαντική και αποτελεσματική. Οπωσδήποτε ο τρόπος με τον οποίο αυτά θα χρησιμοποιηθούν παίζει καθοριστικό ρόλο στην αποτελεσματικότητά τους, αλλά είναι καλό να γνωρίζουμε ότι δεν είναι η ύπαρξη κοινωνικών δικτύων από μόνη της αρκετή, ούτε και ο χρόνος που θα δαπανήσουμε σε αυτά είναι πάντα ανάλογος της απόδοσής τους.

Περισσοτερα για τα κοινωνικα δικτυα
κοινωνικά-δίκτυα
έρευνα-αγοράς

Έρευνα αγοράς

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να γίνουν στη φάση του σχεδιασμού και πριν ακόμη ξεκινήσει οποιοδήποτε marketing project, είναι η έρευνα αγοράς σχετικά με τον ανταγωνισμό στο χώρο σας και του target group των πελατών σας. Είναι πιθανόν για όσους δραστηριοποιούνται τοπικά επαγγελματικά κάτι τέτοιο να έχει γίνει ήδη, οπότε στόχος μας είναι να συλλέξουμε αυτά τα δεδομένα, να τα επεξεργαστούμε και να καταλήξουμε σε ένα πλάνο το οποίο θα υπερβαίνει όσο το δυνατόν τον ανταγωνισμό τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε περιεχόμενο. Η διαδικασία έρευνας αγοράς είναι συνήθως χρονοβόρα και αρκετά επίπονη, ιδιαιτέρως για επιχειρήσεις οι οποίες απευθύνονται και στην αγορά του εξωτερικού, οπότε θα πρέπει η έρευνα να είναι πολύ πιο διευρυμένη.

Περισσοτερα για την ερευνα αγορας

Βελτιστοποίηση SEO

Η νέα σας ιστοσελίδα μπορεί να είναι έτοιμη και να φαντάζει όμορφη και καλοστημένη, όμως υπάρχουν αρκετές ακόμη ενέργειες που μπορούν να γίνουν για την προώθησή της. Πλέον οι λεγόμενες "μηχανές αναζήτησης" του διαδικτύου διαχειρίζονται εκατομμύρια παρόμοιες ιστοσελίδες και πρέπει με κάποιο τρόπο να τις "φιλτράρουν" ώστε να τις εμφανίζουν στα αποτελέσματα αναζήτησης με κάποια σειρά. Αυτός ο τρόπος δεν είναι άλλος από την διαδικασία η οποία στο χώρο μας αποκαλείται SEO (Search Engine Optimization). Χρησιμοποιώντας σύγχρονες και αρκετά πολύπλοκες διαδικασίες επεμβαίνουμε στον τρόπο που οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται την ιστοσελίδα σας, προσθέτουμε scripts, ετικέτες και χαρακτηριστικά ώστε να γίνει "φιλική" προς τις μηχανές αναζήτησης σε όσο το δυνατόν περισσότερες παραμέτρους.

Περισσοτερα για τη βελτιστοποιηση SEO
βελτιστοποίηση-seo
email-marketing

Email marketing

Η αποτελεσματικότητα του email marketing είναι αδιαμφισβήτητη, εφόσον γνωρίζουμε ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση αποτελεί το βασικό στοιχείο της ψηφιακής παρουσίας οποιουδήποτε. Ωστόσο, οι σύγχρονοι κανονισμοί ορίζουν ότι η συγκεκριμένη μέθοδος θα πρέπει να χρησιμοποιείται με εσωτερική οργάνωση και συνέπεια. Έτσι, είτε αφορά μαζικές αποστολές emails - τα λεγόμενα Newsletters - είτε εξελικτικές καμπάνιες διαρκείας ηλεκτρονικών μηνυμάτων, οφείλουμε να συνδέσουμε την αποτελεσματικότητα με την συνέπεια και να αναδείξουμε τη χρησιμότητα της υπηρεσίας, χωρίς να κουράζουμε ή να ενοχλούμε τους παραλήπτες της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μας. Οι καμπάνιες ηλεκτρονικών μηνυμάτων απαιτούν πραγματικά ιδιαίτερη τεχνογνωσία ώστε να θεωρηθούν επιτυχημένες, και είναι πολλές οι κρυφές τεχνικές λεπτομέρειες που μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις καμπάνιες μας.

Περισσοτερα για τα email marketing

Διαφήμιση στο internet

Η διαφήμιση στο internet SEM (Search engine marketing) είναι ίσως η πιό άμεση μέθοδος προώθησης μίας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης και τα δίκτυά τους (Display networks). Στο χώρο μας συνηθίζεται όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης να αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά στην Google διότι αυτή κατέχει το μερίδιο του λέοντος στην αγορά. Η σωστή προσέγγιση όμως είναι να μην αγνοούμε και τις άλλες μηχανές αναζήτησης (Bing, DuckDuckGo, Yandex κτλ). Η κάθε μηχανή αναζήτησης έχει τις δικές τις μεθόδους και τα δικά της δίκτυα, και αυτό μας επιτρέπει να εμφανίσουμε τη διαφήμισή μας σε μία πληθώρα μέσων, είτε ως αποτέλεσμα στις αναζητήσεις είτε στα δίκτυα ως γραφική παράσταση banner, είτε ακόμη και ως αρχείο media σε μορφή βίντεο όπως βλέπουμε συχνά στις εφαρμογές mobile.

Περισσοτερα για τη διαφημιση στο internet
διαφήμιση-στο-internet
marketing copywrite

Συγγραφή περιεχομένου

Όποια κι αν είναι η μορφή του αντικειμένου της δραστηριότητά σας, θα χρειαστεί να παρουσιαστεί με τον σωστό τρόπο στο κοινό σας. Η ιστοσελίδα σας, το κατάστημά σας, το διαφημιστικό σας project, ή ακόμη και η παρουσίαση σας, κερδίζει πάντα όταν φιλοξενεί ένα ποιοτικό περιεχόμενο κειμένου. Αυτό το κείμενο σε συνεργασία με την συνολική οπτική και τα γραφικά στοιχεία θα αποτελέσει το εργαλείο σας για να κερδίσετε το ενδιαφέρον του πελάτη σας. Η επαγγελματική δημιουργία περιεχομένου οφείλει να είναι ταυτόχρονα αποτελεσματική και για το μάρκετινγκ, κι αυτό αποτελεί μία πρόκληση διότι πρέπει να συνδυάζει τη χρήση όλων των κατάλληλων λέξεων που χαρακτηρίζουν την επιχείρησή σας, ενώ ταυτόχρονα να είναι λιτή και κατανοητή ακόμη και από ανθρώπους οι οποίοι δεν είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο, τα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες σας.

Περισσοτερα για το περιεχόμενο

Η δικη σας ενσωματωση

Δε μπορούμε μόνοι μας. Πρέπει κι εσείς να συμμετάσχετε στα 4 στάδια της ενσωμάτωσης του μάρκετινγκ στην επιχείρηση σας.

Ταυτότητα & Κουλτούρα

Κάθε προσπάθεια για ανάπτυξη θα μπορούσε να πέσει στο κενό, εφόσον η επιχείρηση δεν έχει την κατάλληλη ταυτότητα να παρουσιάσει στους υποψήφιους πελάτες της. Ταυτόχρονα, οι προσπάθειες αυτές απαιτούν την εσωτερική υποστήριξη της επιχείρησης με όλα τα μέσα και τους ανθρώπους της, και για το λόγο αυτό η εταιρική κουλτούρα είναι εξίσου σημαντική. Έτσι, το πρώτο μέλημα μας είναι να δημιουργήσουμε την κατάλληλη ταυτότητα και στη συνέχεια να ενσωματώσουμε τη λειτουργία της επιχείρησης σε αυτή. Οι καθημερινές συνήθειες του προσωπικού, οι εσωτερικές διαδικασίες, η πολιτική και η γενικότερη εταιρική κουλτούρα θα πρέπει να συμβαδίζουν.

Κερδοφορία & Πωλήσεις

Πολύ συχνά ξεχνάμε ότι για μία επιχείρηση κερδοφορία δεν είναι μόνο η αύξηση των πωλήσεων. Η σωστή κοστολόγηση και η εκ των προτέρων μελέτη της κερδοφορίας είναι ένας παράγοντας που πολλές φορές παρακάμπτεται, αλλά είναι αυτός που μπορεί να εξασφαλίσει χώρο για επαγγελματικές κινήσεις τις οποίες πιθανόν δεν έχετε δοκιμάσει ως τώρα. Όταν αποκτούμε εισόδημα από κάποιες πηγές, μπορούμε ευκολότερα να το καταναλώσουμε σε κάποιες άλλες. Έτσι, οφείλουμε να αναζητήσουμε την οικονομία πρώτα ενδο-επιχειρησιακά και στη συνέχεια να επενδύσουμε τα κέρδη αυτά σε εξω-επιχειρησιακές δραστηριότητες, όπως είναι οι πωλήσεις, οι εκθέσεις, η διαφήμιση κτλ.

Ενσωμάτωση Τεχνολογίας

Στις μέρες μας, οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ως ένα βαθμό επαφή με την τεχνολογία. Χρησιμοποιούν υπολογιστές, εμπορικά προγράμματα για την αποθήκη ή την τιμολόγηση κτλ. Η επαφή όμως είναι διαφορετική από την ενσωμάτωση και αυτή είναι η σημαντική διαφορά. Μία μηχανογραφημένη αποθήκη για παράδειγμα δίνει τις πληροφορίες της στον αποθηκάριο ή στο λογιστήριο, αλλά δεν ενημερώνει τον πωλητή ώστε να γνωρίζει και ο ίδιος τι στοκ προϊόντων έχει διαθέσιμο για τις πωλήσεις του. Το επικοινωνιακό αυτό χάσμα, δημιουργεί συχνά κοστοβόρα προβλήματα, παρανοήσεις, ακόμη και δυσαρεστημένους πελάτες. Η σωστή χρήση και η κάθετη ενσωμάτωση της τεχνολογίας θα λύσει αυτά τα προβλήματα.

Επικοινωνία & Ανακύκλωση

Κάθε επιχείρηση είναι μία μικρή κοινότητα, και ως κοινότητα που πρέπει να επιβιώσει οφείλει να επικοινωνεί. Καθυστερήσεις ή κενά στην επικοινωνία μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες ζημιές, χαμένους πελάτες, ή ακόμη και να πλήξουν την αξιοπιστία μίας επιχείρησης, την οποία με τόσο κόπο προσπαθεί να διατηρήσει. Όσο σημαντική είναι η επικοινωνία, άλλο τόσο είναι και η ανακύκλωση της πληροφορίας, διότι αυτή είναι που θα αποτελέσει το δείγμα της ανάλυσης της εξέλιξης. Στόχος είναι τα σφάλματα, τα αποτελέσματα, οι επιτυχίες και τα λάθη μας να μπαίνουν όλα στον κάδο της ανακύκλωσης, ο οποίος σε τακτά χρονικά διαστήματα εξετάζεται με σκοπό τη διόρθωση των σφαλμάτων που πιθανώς έγιναν.

... Επιλεξτε μας

Γιατι να μας επιλεξετε

Επενδύουμε σε μόνιμες συνεργασίες με τους πελάτες μας. Μας επιλέγουν γιατί υπερέχουμε στα σημεία:

Αξιοπιστία

Αν και είναι πράγματι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους μπορείτε και πρέπει να μας εμπιστευτείτε, κανένας από αυτούς δεν είναι τόσο σημαντικός όσο η αξιοπιστία στην οποία έχουμε δώσει ιδιαίτερο βάρος σε όλες τις διαδικασίες που ακολουθούμε. Με λίγα λόγια για εμάς αξιοπιστία σημαίνει τήρηση των συμφωνηθέντων, διαφάνεια και επεξήγηση όλων των λεπτομερειών πριν από την έναρξη μίας συμφωνίας, και παράδοση του έργου στην ώρα του χωρίς συμβιβασμούς σε ποιότητα και λειτουργικότητα.

Ευελιξία

Καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι όλα προσχεδιασμένα να λειτουργούν όπως ίσως όλοι θα επιθυμούσαμε. Κατά τη διάρκεια ενός έργου είναι πιθανόν οι συνθήκες να αλλάξουν, οι ανάγκες ή οι προτεραιότητες να τροποποιηθούν, και να παρουσιαστεί η ανάγκη αντιμετώπισης μίας κατάστασης με ευελιξία - είτε αφορά το σκοπό, είτε την εξέλιξη ενός έργου. Εμείς είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε θετικά στις αλλαγές αυτές, επαναπροσδιορίζοντας πιθανές προτεραιότητες σε συνεργασία με τους πελάτες μας.

Τεχνογνωσία

Στα δικτυακά έργα, είναι πολλές φορές δυνατόν κάποιο project να πραγματοποιηθεί με περισσότερους του ενός τρόπους. Η χρήση και εφαρμογή της προτιμότερης τεχνολογικής μεθόδου κατά περίπτωση, είναι ο παράγοντας που θα κρίνει την απόδοση του τελικού έργου, αλλά και τη βιωσιμότητά του σε βάθος χρόνου. Είναι πολλοί αυτοί που μπορούν να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά είναι λίγοι αυτοί που θα κατασκευάσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να αποδίδει πραγματικά.

Εμπειρία

Διαθέτουμε εμπειρία 25 και πλέον ετών στην ψηφιακή αγορά. Αυτό δε μας κάνει απαραίτητα πιο δημιουργικούς, αλλά μας προάγει σε γνώστες του χώρου. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να προλαμβάνουμε καταστάσεις για λογαριασμό των πελατών μας και να συμβουλεύουμε αναλόγως, να κοστολογούμε σωστά και χωρίς υπερβολές, ή ακόμη και να προβλέπουμε τις δυσκολίες σε μη ορατά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μελλοντικά και να προτείνουμε τις αντίστοιχες λύσεις.

... Ας ξεκινησουμε

Ας ξεκινησουμε

Έχουμε πολλές και δημιουργικές ιδέες.
Ας τις κάνουμε πράξη μαζί!

hello@aware.gr

Ελ. Βενιζέλου 3
54624, Θεσσαλονίκη

Τηλ: +30 2312 315 448