Η διαφήμιση στο internet SEM (Search engine marketing) είναι ίσως η πιο άμεση μέθοδος προώθησης μίας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης και τα δίκτυά τους (Display networks). Στο χώρο μας συνηθίζεται όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης να αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά στην Google διότι αυτή κατέχει το μερίδιο του λέοντος στην αγορά. Η σωστή προσέγγιση όμως είναι να μην αγνοούμε και τις άλλες μηχανές αναζήτησης (Bing, DuckDuckGo, Yandex κτλ). Η κάθε μηχανή αναζήτησης έχει τις δικές τις μεθόδους και τα δικά της δίκτυα, και αυτό μας επιτρέπει να εμφανίσουμε τη διαφήμισή μας σε μία πληθώρα μέσων, είτε ως αποτέλεσμα στις αναζητήσεις είτε στα δίκτυα ως γραφική παράσταση banner, είτε ακόμη και ως αρχείο media σε μορφή βίντεο όπως βλέπουμε συχνά στις εφαρμογές mobile.
Ο πλέον διαδεδομένος τρόπος διαφήμισης στο internet είναι γνωστός και ως PPC (Pay per click). Η μέθοδος αυτή βασίζεται στην επιλογή λέξεων-κλειδιών (Keywords) ή ολοκληρωμένων φράσεων, οι οποίες θα πρέπει να συμπίπτουν με τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες που αναζητούν στο διαδίκτυο υπηρεσίες ή προϊόντα παρόμοια με τα δικά σας. Η σωστή επιλογή των φράσεων αυτών και η καταχώρησή τους επί πληρωμή στις διαφημιστικές καμπάνιες SEM, θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Έτσι, με την καταχώρηση των συνδέσμων, οι μηχανές αναζήτησης σύντομα θα συμπεριλάβουν την ιστοσελίδα σας, η οποία θα εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων τους με την ένδειξη Ad, και έτσι οι πελάτες σας θα σας βρουν άμεσα.
Επιπλέον, ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που μας προσφέρει η διαφήμιση στο internet είναι η χρήση της λεγόμενης στοχευμένης διαφήμισης. Μπορούμε να στοχοποιήσουμε τη διαφήμιση σε συγκεκριμένες ηλικιακές ή κοινωνικές ομάδες, σε συγκεκριμένη γλώσσα η χώρα, ακόμη και σε συγκεκριμένο χρόνο ή ημερομηνία. Ταυτόχρονα, μας παρέχει αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για την πορεία της διαφήμισής μας και την εξέλιξη της καμπάνιας μας, τα οποία χρησιμοποιούμε για να την αναθεωρούμε σε τακτά χρονικά διαστήματα και να βελτιώνουμε την απόδοσή της. Δείτε την αξία της ανάλυσης στην ψηφιακή διαφήμιση από το ιστολόγιο μας για μία πιο αναλυτική αναφορά στο ζήτημα της ανάλυσης. Η διαφήμιση στο internet απαιτεί σωστή οργάνωση και πολλές φορές κάποιες μικρές λεπτομέρειες μπορεί να κάνουν τη σημαντική διαφορά. Εάν λοιπόν θέλετε άμεσα αποτελέσματα και βελτίωση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας, συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως θα ξεκινήσετε την δική σας διαφημιστική καμπάνια SEM.
Η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης οφείλει πάντα να αναβαθμίζεται, ώστε να βελτιώνει την ίδια την απόδοσή της. Είτε μέσω προσθήκης νέων στοιχείων, είτε μέσω διαμόρφωσης των ήδη υπαρχόντων, είναι απαραίτητο να συγκλίνουμε το μάρκετινγκ με την αποτελεσματικότητα. Στην Aware marketing έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.
Ζητηστε μας μια προσφορα