×

Στην Aware marketing © έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά στις επιλογές του πελάτη σας. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.

Κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή eshop Προβολές CTA Πρότυπα templates Αρχεία media Εφαρμογές mobile Παρουσιάσεις Εκτυπώσεις Πολυμέσα Σχεδιασμός Κατάλογοι Φωτογραφικές σειρές Στρατηγική Ταυτότητα επιχείρησης Ψηφιακό marketing Κοινωνικά δίκτυα Email marketing Έρευνα αγοράς Βελτιστοποίηση SEO Διαφήμιση στο internet Συγγραφή περιεχομένου Υποστήριξη ΙΤ Φιλοξενία ιστοσελίδων Προγραμματισμός Προσαρμογές Διακομιστές servers Εμπορικά προγράμματα

Προβολές μάρκετινγκ

Αντικείμενα που δημιουργούν τάση εμφάνισης

Αντικειμενα που κανουν τη διαφορα

Είναι απαραίτητη η χρήση στοιχείων προβολής, ιδιαίτερα σε ιστοσελίδες παρουσίασης επιχειρήσεων με αρκετό περιεχόμενο.

Με τον όρο προβολή χαρακτηρίζουμε οποιοδήποτε αντικείμενο δημιουργεί τάση εμφάνισης μέσα σε μία ιστοσελίδα. Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι για τους οποίους εμείς στην Aware κρίνουμε ότι είναι απαραίτητη η χρήση στοιχείων προβολής ιδιαίτερα σε ιστοσελίδες παρουσίασης επιχειρήσεων με αρκετό περιεχόμενο. Είναι σαφές ότι ελάχιστοι επισκέπτες θα καταναλώσουν το χρόνο τους σε μία ιστοσελίδα διαβάζοντας και προσπαθώντας να αντιληφθούν ένα μακροσκελές περιεχόμενο. Για το λόγο αυτό, άμεσος στόχος μας είναι η χρήση προβολής στην αρχική σελίδα με σκοπό να δώσουμε στον επισκέπτη να αντιληφθεί το αντικείμενο της ιστοσελίδας που επισκέφθηκε εντός ελάχιστων δευτερολέπτων. Έτσι, αφού ο επισκέπτης έχει βεβαιωθεί ότι βρίσκεται σε χώρο του ενδιαφέροντός του, μπορεί να οδηγηθεί έμμεσα μέσω του περιεχομένου της ιστοσελίδας και σε μία δεύτερη προβολή.

Η δεύτερη προβολή είναι αυτή πού στην πράξη ελκύει το βλέμμα του επισκέπτη και έμμεσα του ζητά να κάνει μία ενέργεια. Συνήθως η ενέργεια αυτή έχει να κάνει με τη συμπλήρωση μίας φόρμας επικοινωνίας, ή την αγορά ενός προϊόντος, ώστε το ηλεκτρονικό ενδιαφέρον του επισκέπτη να μετουσιωθεί σε ενέργεια ή επικοινωνία, η οποία με τη σειρά της θα οδηγήσει στο ζητούμενο που είναι η άμεση και φυσική επαφή με τον πελάτη, στις περισσότερες περιπτώσεις με ένα τηλεφώνημα ή ακόμη και η παράδοση ενός προϊόντος στην πόρτα του.

Οι λεγόμενες προβολές δεν έχουν συγκεκριμένη μορφή από τεχνικής άποψης. Για παράδειγμα μία φωτογραφία θα μπορούσε να είναι προβολή εάν τοποθετηθεί στην κατάλληλη θέση με το κατάλληλο μέγεθος, χρώμα και τίτλο. Αντίστοιχα, τον ίδιο ρόλο θα μπορούσαν να παίξουν ένα γραφικό στοιχείο, ένα διαφημιστικό Banner, ένας τονισμένος σύνδεσμος ή Button link, κτλ. Στο χώρο μας χρησιμοποιούμε τις απαραίτητες αυτές προβολές σύμφωνα με την εμπειρία μας και με σκοπό την αποδοτικότητα της ιστοσελίδας σας. Είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο μία κατά τα λοιπά εξαιρετική ιστοσελίδα να μη διαθέτει προβολές, συνήθως διότι ο σχεδιαστής της ιστοσελίδας επικεντρώνεται στον προγραμματισμό και στο περιεχόμενο αυτό καθ' αυτό χωρίς να λαμβάνει υπόψη του την πλέον απαραίτητη διάσταση του marketing και της προώθησης της ίδιας της ιστοσελίδας προς όφελος του πελάτη του.

... Επιλεξτε μας

Ψάχνετε τον τρόπο;

Η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης οφείλει πάντα να αναβαθμίζεται, ώστε να βελτιώνει την ίδια την απόδοσή της. Είτε μέσω προσθήκης νέων στοιχείων, είτε μέσω διαμόρφωσης των ήδη υπαρχόντων, είναι απαραίτητο να συγκλίνουμε το μάρκετινγκ με την αποτελεσματικότητα. Στην Aware marketing έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.

Ζητηστε μας μια προσφορα

Γιατι να μας επιλεξετε

Επενδύουμε σε μόνιμες συνεργασίες με τους πελάτες μας. Μας επιλέγουν γιατί υπερέχουμε στα σημεία:

Αξιοπιστία

Αξιοπιστία σημαίνει τήρηση των συμφωνηθέντων, διαφάνεια και επεξήγηση όλων των λεπτομερειών και παράδοση του έργου στην ώρα του χωρίς συμβιβασμούς σε ποιότητα και λειτουργικότητα.

Ευελιξία

Εμείς είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε θετικά σε όποιες απαραίτητες αλλαγές προκύπτουν, επαναπροσδιορίζοντας πιθανές προτεραιότητες σε συνεργασία με τους πελάτες μας.

Τεχνογνωσία

Η χρήση και εφαρμογή της προτιμότερης τεχνολογικής μεθόδου κατά περίπτωση, είναι ο παράγοντας που θα κρίνει την απόδοση του τελικού έργου αλλά και τη βιωσιμότητά του σε βάθος χρόνου.

Εμπειρία

Προλαμβάνουμε καταστάσεις για λογαριασμό των πελατών μας και να συμβουλεύουμε αναλόγως, κοστολογούμε σωστά, προβλέπουμε τις δυσκολίες και προτείνουμε τις αντίστοιχες λύσεις.

... Ας ξεκινησουμε

Ας ξεκινησουμε

Έχουμε πολλές και δημιουργικές ιδέες.
Ας τις κάνουμε πράξη μαζί!

hello@aware.gr

Ελ. Βενιζέλου 3
54624, Θεσσαλονίκη

Τηλ: +30 2312 315 448